»Balladegruppen af 86« indbyder til balladeseminar 2008
på Broby Gamle Skole

Tid: Fredag den 25. januar kl. 18:30 - søndag den 27. januar kl. 14.00.
Sted: Broby Gamle Skole, Suserupvej 55, 4180 Sorø. Tlf. 57 64 83 62. www.bgsbroby.dk
Pris: Kr. 650,00 pr. person for deltagelse, ophold og mad.

Tilmelding: Send inden den 4. januar 2008 en e-mail til: olespillemand@basseralle.dk med oplysninger om navn(e), adresse, telefon og e-mail.

Eller
send et brev med tilsvarende oplysninger til: Ole Jensen, Tornhøjvej 134, 8260 Viby J.

Tilmeldingen er gældende, når du også har indbetalt kursusgebyr kr. 650,00 pr. person via netbank 0573 0002759365 eller på giro (01) 275 93 65 Broby Gamle Skole. Husk at skrive ”balladeseminar” og dit navn. Der er plads til de først betalende 55 personer.

Praktiske oplysninger:
Medbring lagen og sovepose, indesko samt praktisk og varmt tøj, gerne i flere tynde lag.
Tag gerne ting, tøj og materialer med til brug for balladeteater.
Vin, øl og vand skal købes på stedet.

Indkvartering fredag aften fra kl. 18.30-20.00.
Fælles velkomst og præsentation og en kop kaffe/te og en ostemad kl. 20.00 i skolestuen.

Januarseminaret er et mødested for folk, der interesserer sig/brænder for ballader. Et sted hvor man kan eksperimentere, vise og afprøve - og inspirere hinanden. Planlægning af og aktiviteter på seminaret forestås af skiftende folk indenfor kredsen af balladeinteresserede - stafetten går videre.
I år vil der være flere forskelligartede og parallelle aktiviteter:

Elisabeth Groot og Marie Louise Maegaard fra danseteatret NordenFra sætter fokus på balladeteater.
Balladesang og kædedans er repræsenteret med 2 grupper, én med Lene Halskov Hansen og én med Leif Varmark.
Jeppe Nørgaard står for en aktivitet med ballademusik.
Brita Ulvskov Jørgensen sørger sammen med deltagerne for, at vi får god mad i hele weekenden.
Kirstine og Ole Jensen har ansvaret for planlægning og afvikling.

Struktur:
Fredag aften præsenteres aktiviteterne.
Lørdag arbejdes i grupper formiddag og eftermiddag.
Lørdag aften er der festmiddag og åbent balladebal, balladeteater, teaterballade?
Søndag formiddag er der afdansning, afrunding og oprydning.
Dertil kommer et antal fælles halve timer med fælles dans, sang, opvarmning eller foredrag.

Vi glæder os til at se jer!

Kærlig hilsen
Kirstine og Ole Jensen