Broby gamle Skole Balladeweekend Børn/unge 11/2007
Lørdag den 3. november til Søndag den 4. november 2007.
Kursusledere: Lene Halskov, Lene Malmstrøm m. fl.
Frederik Mensink
  Invitation til børne-og unge-weekend i Broby 3.-4. november 2007.

Vi skal (blandt meget andet) arbejde med dansen, med balladen Tyge Hermansen og med Benny E. Andersens børnesange.

Vi mødes lørdag den 3. november på Broby gamle Skole, Suserupvej 55, ca. 5 km udenfor Sorø (tlf. 57 64 83 62). Der er indkvartering fra kl. 10.00 og fælles velkomst kl. 10.45. Toget fra København er i Sorø kl. ca. 10.15, og toget fra Jylland er der ca. kl.10.00. Kik evt. efter andre ballademagere og tag en fælles taxa til skolen.

Der vil blive arbejdet i fire grupper:
  • ungegruppen vil have Lene Halskov som inspirator
  • mellemgruppen vil være i gode hænder hos Malene Friis-Mikkelsen og Randi Kjær
  • yngstegruppen har besøg af Bennys datter Cecilie Andersen og har også Helle Varming og Lene Malmstrøm som arrangører
  • voksengruppen finder selv frem til en tovholder for arbejdet
Medbring madpakke til frokost lørdag, praktisk og varmt tøj, indesko, sovepose, lagen og evt. en pude at sidde på. Vi har madrasser.

Hvis du/I gerne vil med, så skriv - helst senest 15. oktober - til:

Lene Malmstrøm, Ryparken 166, 1. tv., 2100 København Ø, tlf. 29 40 96 95.

Angiv navn på voksne og navne + alder på børn og meget gerne en mail-adresse. Da vi har begrænsede sovepladser, så skriv også, om I vil kunne finde overnatning uden for skolen.

Deltagelse koster 225,00 kr. for voksne og 150,00 for børn og unge (op til 18 år). Pengene betales i løbet af weekenden. Vi er fælles om madlavning og rengøring.

Vi vil gøre meget for , at så mange som muligt kan være med (medlemskab af Folkekulturværkstedet giver fortrin). Og vi glæder os til at være sammen med jer...

De bedste hilsener fra Lene H, Malene, Randi, Cecilie, Helle og Lene M.

Lene Malmstrøm

Lene Halskov